Sweets + z kim się widzę?

17:12

Pokażę Wam dziś podejście drugie to stemplowych naklejek. Wyszło lepiej niż w przypadku kociaków, choć wciąż nie do końca idealnie. Niemniej, widzę postęp i podoba mi się to. ;) Zapraszam więc do obejrzenia czegoś w sam raz do popołudniowej kawy!


Lukrowane donuty są z płytki od Lady Queen. Wspominałam o pomyśle na donuty - właśnie o tym pomyślałam, kiedy zobaczyłam tę płytkę.




Zwróćcie uwagę na ten cudaczny pierścionek z uszami lisa!





Płytkę możecie kupić tutaj, zaś pierścionek tutaj. Przypominam o kodzie rabatowym. ;)




Druga sprawa - z kim się widzę? :)




You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ale czadowy pierścionek *.*
    Ja będę na Meet Beauty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest świetny!
      Super, mam nadzieję, że na siebie wpadniemy. :)

      Usuń
  2. Zarówno pierścionek jak i pazurki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle ciekawy blog. Warto zaglądać tutaj częściej. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl