Nowości z Born Prety Store

15:11

Nareszcie mam chwilę czasu, żeby pokazać Wam co znalazłam w ostatniej paczce z BPS. Zapraszam na pierwszy przegląd!




Przezroczysty stempel ze zdrapką - link. Tak na szybko jeszcze się nie dogadaliśmy, ale będę walczyć. ;)


Naklejki wodne - pióra i gwiazdki (link) oraz z motywem azteckim (link). Bardzo ciekawe wzory, już mam jakieś pomysły.


Płytki kocia (link) i z łapaczem snów (link). Cóż, mojego zarówno kociego, jak i piórkowego bzika już chyba nie muszę tłumaczyć nikomu...


I największy smaczek - mata do stempli! (link) Strasznie robiło mi się naklejki na wszelkich koszulkach czy folijkach, a na stemplach się odkształcały. Teraz na macie będzie zabawa! Poza tym umówmy się - ile razy w panice czyściłyście stół/biurko/dowolną powierzchnię z lakieru? Ja zbyt wiele...

W razie zakupów przypominam też o kodzie rabatowym. :)


Co Wam wpadło w oko najbardziej? I co chciałybyście zobaczyć najpierw? :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Jestem ciekawa jak stempel się spisze. mam już 3 i z żadnym mi się nie udaje stworzyć wzorów, chyba brak mi umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mata chyba najbardziej interesująca z całej paczki :) Ale naklejki azteckie też b. fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie napisz swoje wrażenia o macie, bo się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedpremierowo mogę Ci powiedzieć, że warto!

      Usuń
    2. Ooo, super, dziękuję! Chyba zaraz przestanie wisieć w koszyku w takim razie :D

      Usuń
  4. te naklejki wyglądają świetnie! czekam na zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl