GlySkinCare - krem pod oczy z olejem arganowym

20:57

Dziś mam dla Was moją perełkę ostatniego czasu. Krem pod oczy, który mnie zaskoczył. I było to pozytywne zaskoczenie.




Co pisze producent?

Wzbogacony o olej arganowy krem pod oczy głęboko nawilża i odżywia delikatną skórę wokół oczu oraz redukuje cienie. Dzięki bogatej zawartości składników aktywnych: oleju arganowego, betainy, wyciągu z drożdży, różeńca górskiego, liści zielonej herbaty oraz nasion róży piżmowej krem poprawia jędrność i elastyczność delikatnej skóry opóźniając procesy starzenia.

(ze strony diagnosis.pl)

Krem ma bardzo przyjemną konsystencję masełka, przez co jest dość wydajny. Zaraz po zastosowaniu wyraźnie czuję, że skóra jest nawilżona i miękka. Korektor nakłada się bez problemu.
A skąd zaskoczenie? Ano stąd, że po ok 1,5mies stosowania zasinienia pod oczami delikatnie się rozjaśniły. Nie jest to jakaś spektakularna zmiana, ale zauważalna. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia przed, ale po prostu nie liczyłam na ten efekt. Wspomniałam już, że moje włosy lubią się z olejem arganowym. Jak się okazuje, skóra najwyraźniej również. :)




You Might Also Like

16 komentarze

  1. Lubię takie pozytywne zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale ta marka dosyć popularna się zrobiła z tego co iwdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję nawilżającą, a właściwie miałam, bo podrażniała mi oczy i musiałam przestać używać :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam od nich kremu pod oczy, jedynie kremy do twarzy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety olej arganowy nie współgra z moim ciałem :( dlatego raczej mimo Twej dobrej opinii nie sięgnę po niego ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, trzeba dobierać przede wszystkim pod siebie!

      Usuń
  6. Słyszałam wiele pozytywów o tej marce. Przydałby mi się taki krem, ponieważ również mam bardzo widoczne cienie pod oczami i chciałabym je choć trochę zniwelować. Dzięki za propozycję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też go mam...jestem zadowolona! Bardzo... faktycznie zasinienia są mniejsze a krem jak na tak mała pojemność jest bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, używam go już długo jak na taką małą tubkę!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl