Świąteczne nowości od EDbeauty

19:35

Do świąt został już niecały miesiąc! W tym roku mój grudzień będzie pełny planowania i organizacji - organizujemy nasze pierwsze święta, już chodzę podekscytowana i nie mogę się doczekać. Żeby było jeszcze przyjemniej, Edyta z EDbeauty  cudownie uprzyjemniła mi ten czas - zobaczcie, co będzie mi towarzyszyć tej zimy na paznokciach!




W tych naklejkach zakochałam się w sekundę. Idealne sweterki na pierwszy śnieg i mrozy!


Tu już bardziej świątecznie - choinki, śnieżynki, i ten las na płytce...


Plus akcent w innym klimacie, ale nie mogłam obok tych naklejek przejść obojętnie. Przyznajcie - te łapacze snów są prześliczne!


Co Wam najbardziej wpadło w oko? Przygotowane na zimę i święta na pazurach? ;)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Te sweterkowe naklejki skradły moje serce. Są przeurocze i takie cudownie świąteczne. Uwielbiam grudzień i czas oczekiwania na Boże Narodzenie. To najwspanialszy i najbardziej magiczny czas w roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, to bardzo klimatycznt miesiąc. :)

      Usuń
  2. Najbardziej z całej paczki spodobały mi się naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wzorki! Uwielbiam święta na paznokciach :P Ja również mam zamiar kupić jakieś fajne naklejeczki, dziękuję za inspirację ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy dostałaś :)
    Co do Wigilii, to mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli! My w zeszłym roku wróciliśmy do wspólnej Wigilii z rodziną mojej mamy (osobiście nie pamiętam tej tradycji, bo tak było zanim babcia umarła, czyli przed moim urodzeniem). Wiadomo, jak na pierwszy raz był mega chaos (było około 30 osób), ale była też świetna atmosfera. Jak weszłam do pokoju, w którym wszyscy byli, to to było takie mega uczucie, że się udało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem w szale, co rusz kupuję i wieszam jakieś ozdoby... Będzie cudnie! :)

      Usuń
  5. Czekam na zdobienia z tymi cudownościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki z łapaczami snów najbardziej wpadły mi w oko, ale wszystkie cudeńka są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie łapacze musiałam mieć, mimo że zupełnie nieświąteczne. ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl