GlySkinCare - odżywka do włosów z olejem kokosowym, kolagenem i keratyną

14:43

Odkąd uznałam, że pozwalam moim włosom po prostu rosnąć wreszcie zaczęłam się z nimi "dogadywać". Używam więcej włosowych produktów, o których chcę Wam opowiedzieć. Dziś pokażę Wam odżywkę, której używam od jakiegoś czasu.


Mowa o odżywce z olejem kokosowym, kolagenem i keratyną od GlySkinCare z Diagnosis.pl. Wiem, trochę jestem monotematyczna z tą keratyną. ;) Moje włosy jednak naprawdę się z nią lubią.

Co mówi nam producent?
Wzbogacona o naturalny olej kokosowy, kolagen, keratynę, białko pszeniczne, witaminę E, aloes, pantenol odżywka intensywnie nawilża i regeneruje włosy, pozostawiając je miękkie, lśniące i jedwabiście gładkie. Wzmacniając włosy odżywka zapobiega ich rozdwajaniu.


W zapachu wyczuwamy zarówno kokosa jak i keratynę. Nie są to nuty chemiczne i drażniące, powiedziałabym, że raczej przyjemne. Odżywka ma dość gęstą, kremową konsystencje - tu trochę przeszkadza opakowanie, bo jest z twardego plastiku i bywa ciężko wycisnąć produkt. Wiadomo jednak, że na sam kosmetyk nie ma to wpływu, można sobie po prostu przelać odżywkę do czegoś innego.
Po zastosowaniu włosy są lśniące i gładkie. Czuję lekki zapach odżywki, ale niedługo się ulatnia, włosy pozostają miękkie. Mam wrażenie, że dużo łatwiej mi się je rozczesuje, a w ciągu dnia trochę mniej się plączą (a mam z tym spory problem).  Mogę śmiało powiedzieć, że odżywkę warto wypróbować.

Poniżej skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cera Alba, Isopropyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil, Dimethicone, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Panthenol, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Keratin, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Collagen Amino Acids, Citric Acid, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Gluten, Parfum, Coumarin



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Nie słyszałam o tej odżywce, ale jak widac efekty są fajne, więc może warto się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu się nad nią zastanawiałam ;) Jak skończy mi się to czego używam do pielęgnacji włosów to spróbuję tej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład nawet nie najgorszy, być może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, a Twoja recenzja brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz wykanczam te z makadamia i potem biorę się za tę co ty masz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie cała ta seria z olejem makadamia sprawdza się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktalnie testuję inną odżywkę, ale również z olejkiem kokosowym i jak na razie daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o tej firmie nie słyszałam. Ostatnio mam tak przesuszone końcówki, że po prostu odżywiam je olejek kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, po olej kokosowy sięgam w kryzysowych sytuacjach. :)

      Usuń
  9. Spodobał mi się skład. ;] Jestem ciekawa, czy ta odżywka podpasowałaby moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam nakładać olej kokosowy przed myciem, moje włosy to uwielbiają ;) ostatnio dogaduję się z kokosem, kupiłam nawet krem do rąk, a nigdy nie lubiłam tego zapachu ;) chętnie przetestowałabym tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl