Zimowo

20:55

Pierwszy raz od lat śnieg zwyczajnie mnie ucieszył. Zawsze okropnie marudziłam i narzekałam, a teraz z przyjemnością wyszłam w ten biały puch. I z równą przyjemnością sięgnęłam po takie zimowo-śnieżne wzory na paznokciach.


Niestety coś ostatnio nagmerałam w aparacie i większość zdjęć zapisała się jako uszkodzone pliki. Straciłam dużo fajnych kadrów, a ze zdjęć paznokciowych zostało mi po jednym, dwóch z każdego zdobienia... Mam nauczkę, by zgrywać zdjęcia od razu, bo przy przeglądaniu w aparacie wszystko było ok i byłam pewna, że zdjęć jest więcej. Szkoda, ale dobrze, że nie straciłam zupełnie wszystkiego.
Przez to, że zdjęć jest niewiele, pokażę w jednym poście trzy zdobienie. Zobaczcie więc w jaki sposób użyłam naklejek i płytki z ostatniej paczki od EDbeauty. :)






Najprzyjemniej nosiło mi się wersję niebiesko - białą. A Wam które podobają się najbardziej? Dajcie znać! :)



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Czy aż taka moc to nie wiem, nie mnie oceniać. :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyszlo, a naklejki od edbeauty są swietne płytka zreszta tez

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jak zwykle <3 Ja zakochałam się w pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejki wyglądają tak realnie - bardzo fajne !
    ps. niedawno postanowiłam założyć swojego bloga: http://nail-crazinesss.blogspot.com
    Zapraszam do odwiedzania, obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie manicure mi się podobają. Naklejki są śliczne i bdb nałożone, śnieżynki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sweterkowe naklejki wyglądają czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne, ale pierwsze podobają mi się wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy są cudne, ale w pierwszych bardzo podobają mi się Twoje paznokcie - ich długość, kształt są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trochę je skróciłam, to już było ciut za długo. ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl