Born Pretty Store - co nowego?

16:40

Mam dziś dla Was kolejną garść nowości z BPS. Muszę przyznać, że to jedna z paczek, na które czekałam wyjątkowo niecierpliwie!





Kolekcję zasiliły dwie duże płytki - pandy [link] i motywy walentynkowe [link].



Lakier holo kameleon [link] - czy będzie z tego holo, ciężko stwierdzić. Zdecydowanie bardziej urzekł mnie ten kameleon, który momentami wygląda iście galaktycznie.


Naklejki wodne [link] - na nie czekałam najbardziej. Przepiękne, geometrczne wzory. Coś pięknego, szczególnie te strzały! Widziałyście gdzieś może płytkę z tym motywem? Jeśli tak, dajcie znać koniecznie!



Co przykuło Waszą uwagę najbardziej? Dajcie znać!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Zarówno płytki, jak i lakier wyglądają cudownie! Naklejki nie do końca 'moje', ale na pewno stworzysz z nich coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a mi się do tych naklejek tak zaświeciły oczy, że nie mogłam ich nie mieć!

      Usuń
  2. Zdecydowanie naklejki! Te strzały są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamówiłam sobie pandki - cudne są <3 Już planuję jakiś pandzi manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie pokaż tego holo-kameleona ! A co do płytki ze strzałeczkami to kojarzy mi się jedynie, że Bundle Monster ma coś takiego: BM-XL216 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę pokażę! A tę płytkę znam, i się na nią czaję! Choć to nie to o co chodzi mi w tym przypadku. :)

      Usuń
  5. Ciekawie wygląda ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, pokaż ten holo-kameleon, zapowiada się bosko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl