Colour Alike - Black Saint

20:29

Jest i on - najjaśniej błyszcząca gwiazda w moim zbiorze! Po pierwszych swatchach wiedziałam, że Black Saint od Colour Alike musi być mój, choć nigdy nie miałam do czynienia z żadnym holo. Jesteście ciekawi moich wrażeń?

IMG_8398

Muszę przyznać, że nieźle cudowałam z aparatem, by pokazać ten niesamowity efekt. I choć przez wizjer aparatu paznokcie mieniły się pięknie, tak już na gotowych zdjęciach niekoniecznie. Musicie mi uwierzyć na słowo, że w świetle efekt jest taki, jak w buteleczce na powyższym zdjęciu. A jeśli nie wierzycie, to trzeba sprawdzić na sobie. ;)

IMG_8397

Co jeszcze zachwyciło mnie oprócz efektu? Krycie. Wystarczy jedna warstwa, a czerń jest już głęboka i nie ma żadnych prześwitów. Konsystencja jest dość rzadka, więc pędzelek pięknie sunie po płytce równomiernie rozprowadzając lakier.  Na moich paznokciach utrzymał się przez pięć dni. Jeden minus - musiałam poprawiać końcówki. Potwornie się ścierają w pracy przy komputerze, właściwie już po jednym dniu. Ale wybaczam, zdecydowanie, i jestem zakochana!

IMG_8391

IMG_8394

IMG_8393

You Might Also Like

12 komentarze

  1. krycie tego lakieru to poezja :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie, nie spodziewałam się po tak rzadkiej konsystencji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Wieczorowy, imprezowy - super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez to, że błyszczy tak w pełnym świetle, świetnie nadaje się na co dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, nie widać efektu holo, ale ja wiem jak wygląda bo go mam :D
    nie mogę się napatrzeć na Twoją długą płytkę….

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest długa, to fakt. Uwielbiam za to swoje paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokcie to i lakier wychodzi pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor! Idealna czerń z dodatkiem brokatu jaką lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj nie lubię drobinek, ale tutaj wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl