Migawki lipcowe

19:27

Lipiec minął mi błyskawicznie, nawet nie wiem kiedy. Zdecydowaną większość czasu pochłonęły tematy okołoprzeprowadzkowe - pakowanie, sama przeprowadzka, urządzanie, goście... Poza tym urodziny M., nowa futrzasta domowniczka, wypad nad jezioro... Obejrzyjcie kilka instagramowych migawek z minionego miesiąca!

Będę projektować tatuaże | Bo zgubiłam ulubioną | Dziewczyny z pracy wiedzą, że coś takiego jak obierany lód sprawi mi radochę


Mała Celia, kolejna niespodzianka | Po długich poszukiwaniach - moja! | Przeprowadzkowo


Nowy widok z balkonu | Happy Birthday, honey! | Urządzam się


Pierwsi goście w nowym domu | Mrówka, naleśnik podczas upałów | Najlepsi prawie w komplecie


Ulubiona ciocia | Jedziemy nad jezioro! | A po powrocie... <3


Bo przecież ostatni raz chorowałam równo rok temu, w największe upały | Uroki ósmego piętra | Zeszłam z tuneli, pora odkopać ulubione kolczyki z pudełka!

A jak minął Wasz lipiec? Co ciekawego się wydarzyło? Dajcie znać!

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl