Projekt kwiaty, tydzień 1: róża

22:27

Wzięłam udział w sześciotygodniowym projekcie u Red Rouge. Aktualnie trwa pierwszy tydzień, którego tematem są róże. Jak się okazuje, namalowanie róż wcale nie jest takie proste, jak byłam tego pewna. Ale podołałam, wyszły urocze, prawie takie, jak sobie wymyśliłam. ;)

Próbowałam kilku metod, ale albo pędzelek nie współpracował, albo lakier był za rzadki/za mało napigmentowany/zły kolor... Ostatecznie padło na Miyo 162 Moccasin - uroczą, pastelową brzoskwinię. Jako tło posłużył mi Essie Chinchilly - moja ukochana szarość.






Paznokcie mocno skrócone - nie przetrwały przeprowadzki. Ale mam jeszcze zdjęcia długich na kilka wpisów, które pojawią się niedługo. ;)



You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl