Nieporadne serduszka

20:36

Wzór, który dziś pokażę jest popularny wśród posiadaczek paznokci o zaokrąglonym kształcie. Wygląda na dość prost w wykonaniu, ale kiedy złapałam lakiery i pędzelek okazał się nieco upierdliwy, że to tak określę. ;)


Znajomi często śmieją się z mojej nerwicy natręctw objawiającej się dążeniem do symetrii. Nie jestem w stanie wyjść z domu z niesymetrycznie namalowanymi kreskami na oczach, więc na paznokciach także musi być równo. I to właśnie było moją zmorą w tym zdobieniu - żeby połówki były takie same, symetryczne. Uwierzcie, długo walczyłam. ;)



Efekt ostatecznie osiągnięty zadowolił mnie na tyle, że serduszka nosiłam dopóki nie pościerałam końcówek. Ponieważ wydały mi się takie... urocze, niby równe, ale jak się przyjrzeć nieco koślawe. Takie właśnie nieporadne i trochę rozbrajające. Można powiedzieć, że to jakiś sposób walki z moją "dolegliwością". ;)



You Might Also Like

18 komentarze

  1. podoba mi się :) subtelnie i z pazurem zarazem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobrze, że postawiłam na takie kolory - pastele wyszłyby pewnie za cukierkowo. :)

      Usuń
  2. Mnie się podobały bardzo! Ja walczyłam jak miałam trochę dłuższe pazury niż zwykle, ale nic z tego:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie pomyślę o tym wszystkim, co jeszcze planuję zmalować, to aż się boję. ;)

      Usuń
  3. ładnie! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chciałam tak namalować, jednak poległam :D nie miałam cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście lubię wszelkie dziubanie, więc tym razem się udało. :D

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba to zdobienie :) i świetnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba to mani! Jest fajne, delikatne, romantyczne i nie powiedziałabym, że te serduszka są nieporadne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś właśnie takie mi się wydały, ale pozytywnie ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie Ci wyszło, kolory ze sobą współgrają :) robiłam kiedyś takie serduszka koleżance na wszystkich paznokciach.. i rzeczywiście, nie jest to takie proste jak się wydaje! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, może sama kiedyś wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl