Całopaznokciowe kwiaty z BPS

18:40

Generalnie unikałam naklejek całopaznokciowych - zawsze miałam problem z dopasowaniem ich. Tym razem co prawda też nie było idealnie, ale poszło dużo lepiej niż zawsze. :)




Są to oczywiście naklejki wodne, więc ich nadmiar bardzo łatwo usunąć spoza paznokcia. Wiadomo - łatwo też przedobrzyć i rozpuścić zmywaczem za dużo, ale to kwestia wprawy. Pod naklejki nie użyłam bazy celowo, żeby te jaśniejsze kwiatki zostały takie transparentne.
Towarzystwo naklejek to Essie Foot Loose i Lovely Snow Dust.




Naklejki możecie kupić TUTAJ, a używając poniższego kodu kupicie je taniej. :)




You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ciemne strasznie, takie bardziej... jesienne. Dobrze, że dodałaś do nich trochę więcej kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam je w tej ostatniej szarówce, więc w sumie pasowałoby... ;)

      Usuń
  2. Szkoda,że takie ciemne;/
    Bardzo spodobał mi się ten drugi lakier;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest, wygląda dobrze nawet na krótkich pazurkach. :)

      Usuń
  3. Ojej bardzo ciemne :< szkoda, że tak słabo je widać bo jaśniejsze pewnie by wyglądały dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz, a ja celowo nie rozjaśniałam białą bazą, żeby takie wyszły... :)

      Usuń
  4. oj, prawie nie widać wzoru takie ciemne! za to cudny ten snow dust <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl