Koronkowe naklejki

19:33

Przyznam szczerze, że strasznie męczą i demotywują mnie takie krótkie paznokcie... Mam wrażenie, że w ogóle nie rosną i nigdy nie wrócę do szponków. :( Stąd zdobienia ostatnio raczej proste. Dziś pokażę urocze naklejki - koronki.


Jako baza posłużył Essie Master Plan. Pewnie znów powiecie, że mało letnie. ;) Ale jeśli chodzi o króciaki, bardziej pasują mi właśnie takie kolory. Niemniej obiecuję, że niedługo pojawi się coś bardziej słonecznego!


Naklejki są bardzo fajne - miękkie i nie odstają. Na zdjęciach nie są pokryte topem, chciałam Wam pokazać właśnie to, jak ładnie przylegają. Jak na zwykłe naklejki, których unikam właśnie ze względu na to odstawanie są naprawdę dopasowane. Po zatopowaniu nie wywinęły się i nie działo się z nimi nic złego.



Naklejki kupicie w sklepie Born Pretty Store [link]. Przypominam o kodzie rabatowym! :)




You Might Also Like

14 komentarze

  1. śliczne i bardzo eleganckie :) podoba mi się ten kolor esiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi właśnie podobają się krótkie paznokcie :) Świetne zdobienie, takie delikatne. I świetny kolor Essie, takiego (jeszcze :D ) nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ale totalnie nie czuję się w takich króciakach. :(
      Essiak do nadrobienia!

      Usuń
  3. Ale ślicznie się prezentują :) ja niestety ostatnio jestem skazana na krótkie paznokcie :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótkie czy nie paznokcie masz bardzo ładne i całe zdobienie jest eleganckie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, całe ich szczęście, że płytka sama w sobie jest długa. :)

      Usuń
  5. Kolor piękny! Nie załamuj się, urosną Ci szybciej niż myślisz ;)
    Ja też byłam załamana, jak skróciłam paznokcie do zera, ale już prawie odrosły i nawet nie wiem kiedy to się stało *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety przez remont takie osłabione. :( Ale prace przy ścianach na ukończeniu, więc może niedługo będą znów rosnąć ładnie. :)

      Usuń
  6. Urocze zdobienie :) Ja swoich króciaków nie lubię i pewnie dlatego, gdy tylko je skrócę, to rosną w żółwim tempie. Ale nagle, pewnego dnia budzę się już z długimi pazurkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,nie poddawaj się. Na krótkich pazurkach fikuśne zdobienia też wyglądają rewelacyjnie. Także dawaj dalej, ja czekam na kolejne zdobienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestać na pewno nie przestanę, nie ma opcji! :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl