Kilka nowości - EDbeauty

10:55

Upały nie sprzyjają generalnie w niczym. Dlatego dzisiejszy post będzie lekki i przyjemny - zapraszam na przegląd ostatniej paczuszki z EDbeauty. :)



Piękne wzory, ale najbardziej oczarował mnie ten na dole po lewej!





Ku mojej rozpaczy nie mogę użyć ich w pierwszej kolejności, bo moje ogryzki nie chcą rosnąć. :(




Generalnie wszystkie wzory są "moje", więc nie będę musiała myśleć i kombinować, jak by to spasować. Plus też za to, że każdy z nich mogę wykorzystać na krótkich pazurkach i nie straci swojego uroku. Taką miałam radochę przy piątku. :) Nie mogę nie wspomnieć o tej siateczce z motylkami, w której były ozdoby - jest przeurocza!
I zobaczcie, co mam dla Was. :)


Co Wam najbardziej wpadło w oko? :)



You Might Also Like

16 komentarze

  1. kurczę, ale piękne naklejki! nawet nie potrafię zdecydować, które podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, już kiedyś gdzieś mi wpadła w oko, ale wtedy jeszcze nie radziłam sobie ze stemplowaniem. :)

      Usuń
  3. Super paczuszka, bardzo lubię rzeczy pochodzące z Edbeauty:))Czekam na zdobienia:))Ciekawe co tam wymyślisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo pasują, wysoka jakość i nowości co chwilę. :)

      Usuń
  4. Najbardziej podobają mi się naklejki Alicja w Krainie Czarów i ten neonowy patchwork <3 super! Nie mogę się doczekać zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Neonki są super! Sama mam zamiar mnie zamówić:)Również czekam na zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te neonowe cuda musisz jak najszybciej pokazać na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl