Róże na różu

19:03

Zostajemy w klimacie uroczości. :) Róże z BPS bardzo pasowały mi do jasnego tła, tak też poczyniłam.


Jako baza posłużył mi prześliczny, delikatny róż - Sally Hansen 115 Tickled Pink. W miejscach, gdzie miały być listki zrobiłam zielone plamki. Fajnie się wyróżniło, elementy się od siebie odróżniały.



Naklejki są świetną ozdobą delikatnego manicure. Myślę, że pasowałyby świetnie do frencha. :) Caly arkusz możecie kupić w sklepie BPS [link]. Pamiętajcie, że kod rabatowy jest cały czas aktualny! :)



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Nie lubię u siebie zwykłych naklejek, toleruję tylko wodne :D Zwykłe mi zawsze odłażą od paznokcia :D A te różyczki dobrze się trzymały? Ja jakoś nie umiem współpracować z takimi ozdobami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jakoś bardzo nie odstawały, ale było je widać. Nosiłam chyba 3 dni. :)

      Usuń
    2. No właśnie mnie wkurza, że się odznaczają na paznokciu ;p ale może kupię jakieś na próbę i się przekonam :D

      Usuń
  2. No mnie się podoba, choć faktycznie tez wole wodne naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, z chęcią bym nosiła takie kwiaty na moich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają :) szkoda, że naklejki nie są wodne, ale i tak mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pink z sh jest mistrzowski i ślicznie wygląda z tą różyczką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl