Iskrzące piórka

14:20

Te piórka były moim ulubieńcem z paczki. Uwielbiam sam motyw piórek, a te są wyjątkowo ładne, srebrne i iskrzące. Świetne do takich delikatesów, które wolę przy krótszych paznokciach - a takie właśnie noszę ze względu na ich kiepski stan. Ale już zaczynamy wychodzić na prostą!



Naklejki położyłam na białe tło - najładniej się odbijały. ten duet zestawiłam z również iskrzącym, błękitnym miniMAXem, który solo pokazywałam tutaj.



Przysięgam, że nie mogłam się na nie napatrzeć! Jedynym minusem naklejek jest fakt, że są trochę za sztywne i miałam problem z ich dopasowaniem, a później w kilku miejscach haczyły. Szczęśliwie przejechanie pilniczkiem pomogło. :)


Dostaniecie je tutaj, akurat są w promocji. A na nieprzecenioną resztę zakupów możecie użyć kodu. ;)




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Fajne te naklejki, chociaż piórka jakoś wolę w kolorowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda :) Też ostatnio robiłam piórka, ale na fioletowym gradiencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają genialnie, pewnie równie ładnie prezentowałyby się na czerni :)

    PS. link przekierowuje do Twojego postu, a nie do bps

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl