Blink!

13:59

Ostatnie słoneczne dni aż kuszą, żeby rzucić na paznokcie coś błyszczącego, budzącego się właśnie w słońcu. Stawiam więc na takie akcenty i dziś pokażę Wam jeden z ostatnich mani.


Generalnie jest bardzo prosto i błyszcząco. Czarne holo to oczywiście piękny Black Saint z Colour Alike. Do niego dołożyłam srebrną tasiemkę. Czy Wam też po dwóch dniach tasiemka odstaje na końcach? Macie jakiś patent, by temu zapobiec? Fajnie wygląda, ale te końcówki właśnie mnie zniechęcają...




Na białych pazurkach nałożyłam folię transferową z BPS.  Użyłam jej trochę inaczej - nie na cały paznokieć, ale odbijałam miejscami. Po prostu posmarowałam klejem w kilku miejscach, jak metodą dry brush i dociskałam tam folię. Z efektu byłam bardzo zadowolona, bo błyszczało pięknie i wyglądało ciekawie.





Folię możecie kupić tutaj. Ja na pewno pokuszę się jeszcze o odbicie wzoru w całości. :)
I jeszcze rabatowa przypominajka:


A jak u Was z folią? Lubicie, czy niekoniecznie? ;)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne zdobienie! Bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałaś dzięki folii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Black saint jest piękny. Niestety patentu na odklejające się tasiemki też nie znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest świetny ;) Ciągle sobie obiecuję, że spróbuję się zaprzyjaźnić z folią, ale jakoś nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt. Lubię jak coś się na pazurkach dzieje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl