Kiss & hugs

18:29

Dziś przychodzę z pierwszą z trzech płytek z LadyQueen, które, chcę Wam pokazać. Każda jest w innym klimacie. Na początek zaprezentuję tę romantyczną.





Mówię romantyczna, bo te wzory sobie na niej upatrzyłam. Ale tak naprawdę jest na niej trochę misz masz, bo oprócz serduszek i buziaków są też wąsy, okulary czy krzyżyki. Najbardziej urzekły mnie właśnie serduszka. :)




Wzory odbijają się ładnie, w całości - te dwa niedociągnięte serduszka to moje zbyt entuzjastyczne czyszczenie skórek (czyt. upuściłam mokry od zmywacza patyczek na sam środek paznokcia, po którym się przeturlał - brawo ja!). Kusi mnie tu jeszcze najbardziej panterka i wąsy, ale nie chodzi o robienie bałaganu w zdobieniu, więc musiałam się opanować - ale wrócę!



Płytkę znajdziecie w dziale Nail Art, a dokładnie tutaj.



Który z wzorów wpadł w oko? ;)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Serduszka są mega urocze, ślicznie to wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wyszło, a w oko wpadl mi wzorek z liniami zycia i okulary

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te wzory, ale ja jestem nieumiejętna jeśli chodzi o stemple :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziutkie zdobienie :) Mi najbardziej podobają się właśnie serduszka i gwiazdki :)

    Co do pędzelka, to też potrafię tak zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka urocze ^.^
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl