Lakier do stempli + dwustronny stempel z BPS

21:16

Stemplowanie wciągnęło mnie na całego. To naprawdę świetny sposób na efektowne zdobienia, jeśli brakuje umiejętności w malowaniu odręcznym. Bez narzędzi oczywiście się nie obędzie. Pokażę Wam więc dziś bardzo przyjemny duet.


Biały lakier do stempli kryje bardzo dobrze, nawet na ciemnym tle. Gęsty i bardzo mocno napigmentowany, dzięki temu odbije się nawet delikatny, filigranowy wzór. Większość białych lakierów po odbiciu staje się lekko transparentna (choć czasem to pożądany efekt), tu mamy stuprocentowe zakrycie tła.


Jeśli chodzi o stempel, to moją pierwszą reakcją było "o rany, jaki śmiesznie miękki!". ;) To stempel typu marshmallow - mięciutki i lekko klejący. Przez klejenie łapie oczywiście wszystkie paprochy, ale nie ma większego problemu z jego czyszczeniem. Wzory pobiera bardzo ładnie, odbija również bez problemu (tu był problem z wyżłobieniem płytki niestety). Muszę się go jednak jeszcze nauczyć, bo chyba za mocno dociskam i wzory się "falują" - poradzicie coś?





Lakier możecie kupić tutaj - mamy aż 19 kolorów do wyboru.
Stempel dostępny jest tutaj.
Jeśli chcecie zaszaleć, to nie zapomnijcie o kodzie rabatowym! ;)



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wiesz co, jeśli chodzi o falowanie, to u mnie się tak dzieje, gdy turlam stemplem po płytce, nie wiem o co chodzi, ale nie umiem tak i zawsze atakuję płytkę z góry :D I tak samo robię na paznokciu (najważniejsze, że działa ;) ). Wszystko z resztą widać u mnie na yt jakbyś była ciekawa :)
    Lakier wygląda świetnie i nie mogę się doczekać, aż do mnie one dotrą :) Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki :) u mnie zdecydowanie królują hybrydy :)
    yakie-fayne.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie stemplowanie też absolutnie wciągnęło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ee tam nic się nie faluje, tak miało być ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z falowaniem też miałam problem, prowadziłam sobie zmiana pobierania wzoru z płytki. Zamiast rolowania bardziej od góry pobieram wzór bez zbędnego poruszania stempelek na boki :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam doświadczenia ze stemplami i nic nie poradzę ale te odbijane wzorki są świetną sprawą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl