Kwiaty w macie

20:49

Próbowałyście kiedyś położyć matowy top na naklejki wodne? Ja ostatnio tak zrobiłam i cóż dużo mówić - jest moc.




Naklejki to róże z EDbeauty na białej bazie. Do tego dołożyłam szarość i czerń, a na końcu wszystko pokryłam matowym top coatem.



Jak dla mnie efekt super. Kwiaty wyglądają jak namalowane, a nie naklejone. A mi zawsze o wiele bardziej podobały się malunki, niestety brakuje mi umiejętności. ;)





Co myślicie? Jesteście za matem w ogóle, czy niekoniecznie? :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo ładnie, z chęcią bym zrobiła taki motyw na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają takie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się mat, ale nie do wszystkich zdobień pasuje. U Ciebie bardzo mi się podoba :) Zdradzisz jakiego topu matującego używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose :) wiele próbowałam, ten jako jedyny nie świeci się po dwóch dniach ani nie ma białych grudek.

      Usuń
    2. Ooo, brzmi jak ideał, muszę przetestować. Dziękuję! :)

      Usuń
  4. O wow! Boskie! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię matowe paznokcie, dodają wiele nowoczesności nawet "babcinym" lub prostym zdobieniom :) Podoba mi się to połączenie szarości z kwiatami i matowym wykończeniem, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj większość mani matuję po kilku dniach, żeby zobaczyć, jak wyglądają w macie - cześć stanowczo zyskuje, ale wiele też po prostu traci cały urok.
    Naklejki w wersji matowej wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl