Całopaznokciowe naklejki - sposób na błyskawiczny manicure

19:26

Pamiętam, że kiedyś był szał na naklejki, które naklejało się na cały paznokieć i miału "udawać lakier". Jakoś mnie to wtedy nie urzekło. Kiedy jednak miałam możliwość je sprawdzić uznałam, że dlaczego by nie?


Wzór nakleja się na czysty paznokieć, a brzeg należy zagiąć, przejechać po nim paznokciem i oderwać. O ile naklejenie nie było jakimś problemem, bo naklejki są bardzo elastyczne, to już oderwanie końcówki poszło mi trudniej. Ta metoda zdecydowanie nie nadaje się do migdałków, jeśli już to tylko kwadraty. Ciężko je tak dobrze zagiąć, żeby się nie marszczyły.




Jeśli chodzi o ich wielkość i kształt, to problem miałam tylko z dopasowaniem pazurka serdecznego, Niemniej, ten wzór jest przeznaczony dla dziewczyn o wąskiej płytce, przy szerszej może już być problem. Za to naklejki są dość długie, więc w tę stronę problemu nie będzie żadnego.


Czy jestem na tak? Na pewno nie przy tym kształcie paznokci. Przy kwadratach to na pewno dobry ratunek, jeśli nie mamy czasu na malowanie przed wielkim wieczorem, lub kiedy po prostu jest nie-dzień i lakier się smuży, bąbelkuje i robi inne psikusy.
Jeśli macie ochotę na te naklejki znajdziecie je tutaj.


Miałyście do czynienia z tego typu ozdobami? Jesteście za, czy niekoniecznie? :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. z naklejkami na paznokcie sie jeszcze nie bawilam. O rety ile rzeczy na rynku jest dostepnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja. Bardzo lubię naklejki wodne, zwłaszcza calopaznokciowe, bo swietnie sie sprawdzaja gdy nie ma sie zbyt duzo czasu na mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są akurat zwykłe, dlatego nie do końca jestem przekonana. Ale wodne całopaznokciowe to bajka!

      Usuń
  3. Mi sie podobają ale jako zrobienie na 1/2 paznokciach 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół tak właśnie robię, ale chciałam sprawdzić rozmiary na wszystkich pazurkach. :)

      Usuń
  4. ślicznie wyglądają , lubię takie cuda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla mnie mają parę niedociągnięć, ale nadal bardziej na plus. :)

      Usuń
  6. Uzywałam juz takich i niestety jedst z nimi torche roboty, efekt fajny, ale nie kiedy mamy mało czasu :) Tak czy siak efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mimo wszystko szybciej jest z naklejkami wodnymi. :)

      Usuń
  7. Są bardzo ładne, ale chyba wolę naklejki wodne, są łatwiejsze w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl