Geometry love

09:27

Z ostatniej paczki w pierwszej kolejności musiałam użyć tych cudnych naklejek z geometrycznymi wzorami. Koniecznie w macie!




Naklejek jest na arkuszu naprawdę sporo, to dosyć drobne wzory. Na pierwszy raz postawiłam na strzałki i minimalizm. I trochę błyszczącego akcentu, co by bardziej przyciągnąć wzrok.



Przez to, że wzory są bardzo delikatne trzeba uważać, bo łatwo uszkodzić naklejkę. Mi się to "udało" na jednym paznokciu, na szczęście uszkodzenie było nieduże.



Naklejki dostaniecie tutaj. Naprawdę warto! A ja usilnie szukam płytki z takimi wzorkami, szczególnie tymi pojedynczymi strzałkami. :)





You Might Also Like

26 komentarze

  1. Przepiękne, bardzo trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, takie właśnie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwie, że w pierwszej kolejności pokazałaś strzałki, bo są mega! A zdobienie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te naklejki. Też je mam i zastanawiam się czemu ja ich jeszcze nie użyłam ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalny minimalizm tez czasem lubie porzucisz neony i zdobienia i zrobic cos delikatnego. Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, trzeba czasem postawić na coś innego. :)

      Usuń
  6. podobają mi się, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) Bardzo podoba mi się naklejka z kciuka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne! Bardzo lubię takie delikatne naklejki i kolory. Do tego ten srebrny. Pozwolisz, że się nimi zainspiruję? :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta nieskończoność jest cudowna! Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest, w ogóle cały arkusz bardzo udany. :)

      Usuń
  10. Taki minimalizm jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl