Walentynkowe

16:09

Osobiście jestem w tym odłamie, który walentynek nie świętuje z wielką fetą - nie uśmiecha mi się ten cały ścisk, chaos w kawiarni czy tłumy w kinie. Po stokroć wolę zapakować się w Ukochanym pod koc, włączyć film i spędzić spokojny wieczór. Niemniej jednak, okazyjne paznokcie zmalowałam z chęcią. ;)




Postawiłam na klimaty różowo - czerwone, ale z jednym mocniejszym akcentem. Wszystkie trzy wzory pochodzą z płytki walentynkowej z BPS. Szczególnie spodobało mi się to serce z linii papilarnych. I naprawdę byłam bliska furii, kiedy top mi tak rozmazał wzory... Na szczęście top Kadsa do stempli już leci!




Płytkę możecie dostać tutaj - aktualnie jest przeceniona o 3$. :)





You Might Also Like

26 komentarze

  1. Cudne zdobienie.fajna ta płytka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna płytka! Świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszalałam na punkcie tych pazurków. Mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne, walentynkowe pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie i super płyteczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zamówić tę płytkę, bo zakochałam się w tym sercu z linii papilarnych! Też jestem wściekła jak top mi rozmaże zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten wzór mnie też urzekł najbardziej!

      Usuń
  7. Też nie obchodzę Walentynek, ale tematyka serduszkowa może być fajną inspiracją do zdobień. Tobie wyszło ślicznie :) Świetna płytka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nikt nie powiedział, że serduszka to tylko na Walentynki. :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Jestem ciekawa Twojej opinii o tym topie, więc koniecznie napisz, jak go przetestujesz! Fajne zdobienie, tylko czuję się oszukana - już widziałam oczami wyobraźni, jak robiłaś ręcznie to serduszko, jak miałaś pobrudzone palce, a tutaj się okazuje, że to stempel xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę na pewno! Sama się nie mogę doczekać już. ;) Haha, może Ty spróbujesz odtowrzyć wzór w ten sposób? :D

      Usuń
  9. ekstra mani, bardzo mi się spodobał efekt ;)

    serdecznie zapraszam do siebie www.zjemciklapki.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl