Naklejki wodne - kolorowe piórka

21:11

Co tu dużo mówić - zakochałam się w naklejkach wodnych. Z ich pomocą można prosto i błyskawicznie wyczarować piękne mani. U mnie na pierwszy ogień poszły kolorowe piórka.

IMG_8532

Naklejki wodne są naprawdę banalne w użyciu. Wystarczy wyciąć wybrany wzór, zamoczyć go na kilka sekund w wodzie, zsunąć naklejkę z kartonika, przy pomocy pęsety umieścić na paznokciu i delikatnie docisnąć kawałkiem ręcznika papierowego. I już! Mają tę przewagę nad zwykłymi, że są cieniutkie. Nie odstają, nie wywijają się, nie widać ich krawędzi. Niektóre wzory wyglądają jak namalowane na paznokciu. Świetne rozwiązanie dla dziewczyn, które chcą mieć efektowne paznokcie, ale brak im czasu bądź zdolności manualnych.

IMG_8535

Te i dwa inne wzory kupiłam na Born Pretty Store. Mają bardzo duży wybór i wiem, że nie były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Zaś jako lakieru podkładowego użyłam delikatnego Golden Rose, numerek 07 z serii Paris.

IMG_8540

IMG_8541

IMG_8542

IMG_8545-horz

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wyglądają jakbyś je sama namalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Naklejki są super, a na tym jasnym tle prezentują się rewelacyjnie, tak klimatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piórka, to chyba jedne z moich ulubionych naklejek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te piórka wyglądają cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier podkładowy nie bardzo mi się podoba, zbyt duże prześwity , ale piórka są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba jakieś dziwne uwielbienie dla takich jasnych prześwitujących. ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl