Pastelowo iskrzący mix

19:12

Lubię pastele na paznokciach, bardzo lubię. Tym razem znów nie mogłam się zdecydować na jeden kolor, więc powstał mix z dodatkiem błysku - ależ to łapało słońce!





Użyłam dwóch kolorów - Essie Go ginza i Miyo mini drops 162 Moccasin. Dodatkowo na jednym paznokciu ukochany Lovely Snow Dust, a dwa kolorowe przyozdobione Coral 56 - bardzo ładną, kolorowo mieniącą się mgiełką.




Kolorowo i pozytywnie, bardzo pasowało mi to połączenie! Przede wszystkim prosto, nieskomplikowanie i efektownie. A Wam jak się podoba? :)


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Zakochałam się w Lovely Snow Dust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. :) Ja zrobiłam ten błąd i nie kupiłam w odpowiednim czasie, ale na szczęście poratowała koleżanka, u której się kurzył. ;)

      Usuń
  2. Piękny mani, bardzo mi się spodobał ten kolor z miyo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jest bardzo przyjemny. Ku mojej rozpaczy już się zestarzał i zaczyna się ciągnąć. :(

      Usuń
  3. Pastele to bardzo dobry wybór na wiosenno- letni mani ;) też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba :) a ta mgiełka jest cudna i ślicznie się mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne połączenie kolorków! Lovely Snow Dust mam i uwielbiam, ubolewam tylko nad tym, że to edycja limitowana i już go nigdzie nie kupię, a powoli mi się kończy :(
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to martwi, trzeba będzie znaleźć jakiś odpowiednik!

      Usuń
  6. śliczne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastelowe odcienie na paznokciach :) Z dodany błyskiem, naprawdę fantastycznie się przestawiają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się Snow Dust nie podoba, ale zestawienie Essie i Miyo jest świetne, fajnie te kolory ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu. :) ale też myślę, że ten duet jest bardzo fajny!

      Usuń
  9. Całość wygląda bardzo ładnie. Cała kolekcja lovely snow dust powinna zostać wstawiona do stałej sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, al pewnie nie ma co liczyć. :( może chociaż znów zima? Puder z tej limitki też uwielbiam!

      Usuń
  10. Przeurocze, wiosenne, piękne, świeżutkie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio miałam bardzo podobne połączenie kolorystyczna na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, wygląda naprawdę fajnie. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl