Urocza paczka z Born Pretty Store

13:12

Paczuszkę z BPS, którą odebrałam dwa dni temu zdecydowanie można nazwać uroczą. Każdy z produktów wykorzystam z wielką frajdą, i z jeszcze większą Wam to pokażę. :) Co tym razem znalazłam w kopercie?


Przede wszystkim ładne opakowania. ;) Wybrałam sobie dwa arkusze naklejek oraz dwie małe płytki.


Naklejki wodne z kokardkami (klik). Dużo kokardek! Oprócz paznokci na pewno użyję jednej z nich do biżuterii - wreszcie będę miała pierścionek z kokardką. :)


Naklejki kwiaty, różowo-srebrne (klik). Może wreszcie zmaluję jakiś french? Byłyby świetną jego ozdobą.


Płytka z pandami! (klik) Szczerze przyznaję, że trochę oszalałam kiedy ją zobaczyłam w katalogu produktów do wyboru. I użyłam zaraz po zrobieniu zdjęcia. ;)


I druga płytka, z kwiatuszkami w trzech wielkościach i trójkątami (klik). Zdecydowanie widzę wzór w pastelach, z dodatkiem czegoś błyszczącego!

Pamiętajcie, że rabat dla Was wciąż aktualny! :)



Który z produktów spodobał Wam się najbardziej? A może któryś już macie? :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Faktycznie urocza paczuszka ;) Mam płytkę z pandami - użyłam z niej serduszek na walentynkowy manicure ;) Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na pierwszy ogień poszły pandy oczywiście. ;)

      Usuń
  2. Ta płytka z kwiatuszkami urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne produkty ;) ta druga płytka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wyczekiwałam jej dużo bardziej niż poprzedniej. :))

      Usuń
  5. Moje serce skradły naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paczuszka :D płytki cudowne <333 nie mogę się doczekać na te Twoje pandy :D pokazuj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiatki na płytce wyglądają uroczo, a postać z Mangi (?) imponująco. Musi wyglądać ciekawie na pazurku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że świetnie nadawałaby się do pokolorowania. :>

      Usuń
  8. Jaka ładna paczuszka :) Śliczne rzeczy! :) Jestem ciekawa, jak się będą prezentować na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Te różowe kwiaty są prześliczne, aż chciałabym zobaczyć jak się prezentują na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie pandy! I te trójkąty... Złote na pastelowym tle wyglądałyby świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne produkty, to teraz nic tylko robić pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią się robią, jutro płytka z pandami z bliska. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl