Paskowo w macie

17:56

Dawno nie było matowo, właściwie nawet nie wiem dlaczego. Skoro jednak dopadłam matową czekoladkę z Wibo, musiałam się za to zabrać.


Czekoladę połączyłam z miętą (smakowo mój ulubiony duet!) i dodałam motyw pasków. W mojej wyobraźni jednak wyglądało to trochę lepiej...


O ile zmatowiona mięta wyglądała naprawdę super, tak czekolada już kiepsko. Lakier niestety wysycha bardzo nierówno, miałam problem, by położyć go gładko. I choć myślałam, że się udało, to już po wyschnięciu zobaczyłam górki i pagórki.



Jeśli chodzi o pozostałe aspekty tej buteleczki od Wibo, to właściwie źle nie jest. Konsystencja sprawia, że łatwo pokryć płytkę równomiernie, a dwie warstwy zapewniają pełne krycie. Końcówki szybko się starły ale podejrzewam, że powodem jest ich grubość - lekko przedłużyłam Hardem z Semilaca, a nie mam jeszcze w tym wprawy więc wyszły chyba nieco grubsze niż powinny. Następnym razem będzie lepiej. ;)



A Wam jak się podoba? Lubicie taki mat? A może macie inne lakiery z tej serii Wibo, dajcie znać jak z jakością!

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ależ ładne zestawienie kolorystyczne, no nie pomyślałabym że te dwa kolorki będą tak ładnie wyglądać:)muszę sobie kupić ten kolorek wibo bo jeszcze go nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta w ogóle jest bardzo wdzięczna w łączeniu. :)

      Usuń
  2. Nie mam tych lakierów z wibo, więc co do jakości się nie wypowiem. Mogę jedynie napisać, że podoba mi się to Twoje mani, bo kojarzy mi się z torcikiem czekoladowym z masą miętową <333 mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bardzo się podoba! Kolory pięknie się ze sobą prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności ♥ Uwielbiam połączenie mięty z brązem :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam mat! Posiadam jeden kolor z tej kolekcji Wibo ale jest bublem jakich mało. Po pierwsze kolor nie zachwyca, mat po max dniu zanika i bardzo szybko odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, dzień później już błyszczał na końcach. :(

      Usuń
  7. Mam aż trzy z tej serii matowej wibo, bo kolorki bardzo mi się podobały, jednak z jakością nie najlepiej u wszystkich niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam nic z tej serii, ale Twoje zdobienie wygląda ciekawie - jak czekolada z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu skojarzyło mi się z ulubionymi lodami. :)

      Usuń
  9. Na zdjęciu wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż tyle. ;) Bo na żywo wyszło niestety kiepsko.

      Usuń
  10. Mat bardzo mi się podoba, choć sama mam go bardzo rzadko. Ale właśnie podsunęłaś mi świetny pomysł do czego pasuje czekolada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl