Pastelowe piórka

11:58

Kiedy zobaczyłam płytkową wyprzedaż u Yasinisi wiedziałam, że ta jedna płytka (choć skusiłam się na jeszcze jedną) musi być moja. Mowa o Mash-29 z małymi wzorami. Nietrudno zgadnąć, że głównym powodem było puchate piórko. I właśnie dziś Wam je pokażę.


Wzór bardzo fajnie wygląda w ciemnych kolorach, ale tym razem postawiłam na ukochane pastele. Jako bazy użyłam Orly Color Blast Nude Creme, zaś stemplowałam Essie Warm & toasty turtleneck (swatch), Essie Fashion Playground (swatch) i Sally Hansen 185 Giant Peach. Wszystkie trzy kolorki bardzo ładnie się odbijały.




Nieskromnie mówiąc, byłam zachwycona tym mani. ;) Lubię bardzo taką kolorystykę, wyszło bardzo delikatnie i naprawdę fajnie mi się nosiło.
Poza tym - stemple wciągnęły mnie na maxa! Szybko, łatwo i efektownie. Baaardzo polubiłam tę metodę.



Jak Wam się podoba? :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. delikatnie, ale bardzo fajnie! :) motyw piórek bardzo mi się podoba, chociaż u siebie bym je widziała w bardziej neonowej wersji ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat w neonach się nie bardzo czuję, więc nawet chyba nic nie mam. ;)

      Usuń
  2. Bardzo! Ostatnio mam fazę na piórka i wszędzie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piórka są naprawdę świetne, wczoraj już zamówiłam piórkową płytkę z nowej kolekcji BPS. ;)

      Usuń
  3. Delikatne wiosenne mani. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, tak delikatnie i spokojnie, ja czasem lubię też odpocząć od żywych kolorów i mieć takie pięknie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle świetnie się czuję w takich pastelach, dużo lepiej mi się nosi niż żywe kolorki. :)

      Usuń
  5. śliczne delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och piękne! takie zwiewne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne ! Subtelne, idealne na teraz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham motyw piórek, ostatnio kupuję wszystko, co tylko ma wzór piórek ;)
    Następne mani planuję właśnie pierzaste. Twoje jest prześliczne, zakochałam się jeszcze bardziej niż w kokardkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórka są świetne, jedno mam nawet wytatuowane na plecach. ;) Bardzo się cieszę!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl