Kwieciste naklejki wodne z Born Pretty Store

10:14

Dziś pokażę ostanie cudeńko z paczki. którą chwaliłam się jakiś czas temu. Mowa o naklejkach z motywem kwiatowym, które spodobały mi się najbardziej.


Postawiłam na proste połączenie z błękitem, bo to przecież kwiaty mają być tu gwiazdą. Pod naklejki położyłam jedną warstwę białego lakieru. Wzór co prawda nie przebija ani trochę, ale mimo to okazało się, ze dobrze zrobiłam.




Pierwszy raz miałam do czynienia z naklejkami całopaznokciowymi i niestety był to dla mnie trochę problem. Nie umiałam dopasować kształtu i trochę kiepsko to wygląda zarówno przy skórkach, jak i na końcach - właśnie w tej kwestii trochę poratowało mnie białe tło. Szkoda, bo wzór jest naprawdę przepiękny. Przy kolejnym użyciu spróbuję wykorzystać go częściowo, powinno pójść lepiej.


Samym naklejkom nie mogę nic zarzucić. Jedyne czego się bałam, to że pofalują się na krzywiźnie paznokcia, ale po zamoczeniu są tak elastyczne, że nie ma o tym mowy. Dobrze przywarły na całej powierzchni. Po utrwaleniu top coatem nie było żadnych uszczerbków przez cztery dni - myślę, że spokojnie wytrzymałyby więcej, ale po prostu chciałam już podziubać coś nowego. :)


Jeśli Was również urzekły, możecie kupić je TUTAJ. Przypominam też o rabacie na nieprzecenione produkty! :)





Pytanie do Was - jakie macie sposoby na dopasowanie takich naklejek? Podzielcie się proszę! :)

You Might Also Like

28 komentarze

  1. te naklejki są śliczne i pazurki również :*
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam jeszcze naklejek wodnych na paznokciach (chociaż fizycznie je mam :P ), więc nie pomogę niestety. Wzorek jest bardzo ładny i fajnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łee nadrabiaj! Ja generalnie uwielbiam naklejki. :)

      Usuń
  3. Też je niedawno pokazywałam, cudowne są ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam widziałam! Podziwiam cierpliwość, mi zabrakło na resztę paznokci. ;)

      Usuń
  4. Prześliczne pazurki, naklejki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pazurki niestety ostatnio trochę kapryśne i ciągle się łamią. :(

      Usuń
  5. Boskie te naklejki, teraz się zastanawiam czy ja nie wybrałam takich samych do testów:)bo czekam na paczuszkę od nich:)ps. a całe zdobienie bardzo kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wychodzi, że są dość popularne - jesteś kolejną już osobą, która o nich mówi. :)

      Usuń
  6. Ja jakoś nie umiałam się zdecydować na naklejki, ale chyba najwyższa pora się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, jestem pewna, że będziesz zadowolona! :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne naklejki, całe mani prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te kwiatuszki :) chętnie sama się dowiem jak dopasowywać naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to trochę wyczyn. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te naklejki :D sposobu na dopasowywanie nie mam, idę na żywioł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie prezentują się te naklejki i całokształt rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam w poście, miało być prosto, więc cieszę się, że mimo to jest efektownie. :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam takich naklejek, więc niestety nie pomogę z tym dopasowaniem ;) Niemniej, wzór jest prześliczny i cały mani bardzo mi się podoba (btw. masz piękny kształt płytki) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle nas tu, a w sumie chyba nie ma jakichś trików. ;) dziękuję bardzo!

      Usuń
  13. Cudowne naklejki ! Chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie pomogę, bo pierwsze próby dopiero przede mną :) A z tym białym tle wygląda jakby tak po prostu musiało być :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl