Delia Cameleo BB - linia do włosów zniszczonych

18:59

Nie ma co ukrywać - farbowanie niszczy włosy, zaś moja ukochana czerwień wymaga regularnego odświeżania koloru. Staram się więc dbać o nie maksymalnie, przede wszystkim odżywiać i nawilżać. I tu przyszła mi z pomocą całkiem miła seria Cameleo BB do włosów zniszczonych.




Co mówi producent?

Linia Cameleo BB to produkty pielęgnacyjne, zgodne ze światowymi trendami, których zaawansowane formuły stanowią połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Wszystkie kosmetyki wzbogacono o aktywny składnik "Keramimic 2.0" na bazie biomimetycznej keratyny, która nie tylko chroni włosy ale także znajduje najbardziej zniszczone obszary na powierzchni włosa, naprawia i uzupełnia ubytki. Dodatkowo zawarty w maskach kondycjonujący Softill zapewnia idealną gładkość i połysk.

Szampony i odżywki Cameleo BB nie zawierają parabenów, sztucznych barwników ani soli, dzięki czemu są delikatne dla włosów i skóry głowy, nie wysuszają ich i redukują ryzyko podrażnień.



Moje włosy nie są co prawda ekstremalnie zniszczone, jednak wyznaję zasadę lepiej zapobiegać niż leczyć. Dlatego właśnie widząc stan w szczególności końcówek zdecydowałam się na tę serię. Używam zestawu szampon, odżywka, płynna keratyna i maska. Uwielbiam zapach keratyny, więc poczułam się skuszona już od razu. ;) Efekt zobaczyłam już po kilku użyciach.


Efekt pozytywny oczywiście. Wiadomo - rozdwojonych końcówek się nie sklei. Jednak przestały pojawiać się nowe, pomału zniknęły też białe łebki. Same włosy są błyszczące, miłe w dotyku i mniej się plączą. Mam też wrażenie, że mniej się przetłuszczają. Z czystym sumieniem mogę polecić Wam tę serię. Dostępne są również trzy inne: keratynowa do włosów cienkich, keratynowa do farbowanych i multifunkcyjna do kręconych.


Znacie, używacie? A może ktoś miał do czynienia z którąś z pozostałych serii? Dajcie koniecznie znać, jestem bardzo ciekawa! :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zatem polecam, jak będziesz szukać czegoś nowego. :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji używać ale dzięki Tobie chętnie spróbuję :)
    Mają jakiś zapach ?
    http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa jestem teraz tych produktów, będę musiała ich poszukać ;)

    Pozdrawiam
    http://xbukavux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl