Flower power!

18:50

Ta płytka skradła moje serce już podczas wybierania produktów do paczki. Musiałam ją mieć, to był totalnie mój wzór. I miałam rację - od razu, po pierwszym użyciu byłam oczarowana. Zobaczcie sami. :)




Płytka, która tak mi się spodobała to Qgirl-008 z Born Pretty Store (znajdziecie ją TU). Ma cztery wzory - małe trójkąty i kwiatki w trzech wzorach. Nie odbiłam tylko tych największych - były trochę za rzadko rozmieszczone na moje wąskie paznokcie.



Wzory odbijają się bardzo ładnie, właściwie tylko w jednym miejscu widać, że kwiatek przeniósł się częściowo. Jeszcze nie mam całkiem swobodnej ręki przy stemplowaniu i tu pewnie za bardzo się spięłam. ;)



Do stempli użyłam trzech lakierów - Orly Color Blast Magenta, Golden Rose 35 i Essie Foot loose. Jako baza zaś posłużył mi śliczny Essie Tuck it in my tux. Na pewno będę wracać do tej płytki, kiedy będę chciała zrobić coś delikatnego!



I jeszcze rabat na zakupy w Born Pretty Store:



Czy ktoś jeszcze jest równie zauroczony tą płyteczką? :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Urocze zdobienie, bardzo podoba mi się ta płytka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mani <3 zastanawiałam się nad tą płytką :D nie kuś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie że będę! Kupuj, naprawdę warto. :)

      Usuń
  3. jakoś nie zwróciłam uwagi na tę płytkę, a wzorki ma urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatne i bardzo urocze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, tak delikatnie:)a płytka faktycznie urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są! Delikatne, ale coś się dzieje. Dobrze, że dobrałaś taką bazę-całość jest dziewczęca i urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, baza i wzór od razu mi ze sobą dobrze grały. :)

      Usuń
  7. Piękne mani, te kwiatki są urocze, ale to trójkąty spodobały mi się najbardziej, są takie tycie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl