Kokardkowo

16:30

Pewnie zdążyliście już zauważyć, że kokardka obecna jest na blogu na stałe i jest to motyw, który bardzo lubię. Nie mogłam więc przejść obojętnie obok całego arkusza naklejek kokardek! ;)


Naklejki pochodzą z Born Pretty Store (do kupienia TU), cały arkusz pokazywałam w tym poście. Naklejki u góry arkusza są większe, idąc w dół coraz mniejsze. Do tego zdobienia wybrałam te ze środka.



Generalnie jestem nimi zachwycona. Są świetne jako delikatny dodatek i ożywią każdy mani. Jedynie problem miałam ze zdjęciem ich z arkusza po namoczeniu - wyjątkowo mocno na nim siedziały. Mimo to nie uszkodziłam ich i sama aplikacja przebiegła bardzo sprawnie.



Użyte kolory to dwa bardzo fajne Rimmele - szarak pochodzi z serii 60 seconds i nazywa się Little Bo Peep (713), zaś czerwień to Glastonberry (300), seria Rity Ory.


Jeszcze tylko mała przypominajka:


Co myślicie o naklejkach? :)


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Polubiłam naklejki, są bardzo fajną alternatywą. Twoje zdobienie jest bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, choć ja jednak częściej sięgam po stemple. :)

      Usuń
  2. No ale boskie, bardzo ale to bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nic dodają delikatności zdobieniu. A tak w ogóle to uwielbiam kokardki na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie CUDOWNE! Bardzo mi się podoba - zarówno kolory jak i te kokardki. Świetne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kokardki ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl