OPI - To Infinity & Blue-yond

19:41

Całkiem niedawno wpadł do mojej lakierowej szuflady prześliczny błękit. Bardzo lubię ten odcień i w tym przypadku miałam szczęście - moja Colorama wzięła i zgluciała. Ale zamiennik jest jeszcze ładniejszy!





Na temat jakości nie muszę się chyba za bardzo rozpisywać - OPI to konkretna marka i dotąd mnie nie zawiodła. I tym razem nie doszukałam się żadnych minusów, zaś lakier został jednym z tych lubianych bardziej niż inne.


Coraz rzadziej zdarza mi się nosić na paznokciach tylko jeden kolor. Tym razem postawiłam na bardzo delikatne stemple. Wzór jest tymże OPI, a jako bazy użyłam lakieru Essence I got a crush on blue! z limitki Love Letters (tu też sprawdził się zabieg daj czas, jak poleży będzie lepszy). Wzór pochodzi z płytki Born Pretty Store BP-21.






Jak Wam się podoba? :)

You Might Also Like

11 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl