Piórka na szaro

20:46

Chyba nikogo nie zdziwi, że z paczki EDbeauty na pierwszy ogień poszły piórka. ;) Może i mam trochę fioła, ale jak dla mnie to idealny motyw na paznokcie!


Cały arkusz pokazałam tutaj, do zdobienia wybrałam te szare. Połączyłam je z miętą - efekt bardzo mnie zadowolił, stonowany ale jednocześnie lekki.




Naklejkom absolutnie nie mam nic do zarzucenia - bez problemów schodzą z kartonika po namoczeniu, nie przywierają błyskawicznie dając możliwość idealnego dopasowania i nie odznaczają na tle lakieru. Mogę polecić z czystym sumieniem. :)




I mała niespodzianka dla Was: każdy, kto zapisze się do newslettera na stronie sklepu do końca czerwca, otrzyma 10% zniżki na zakupy! :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. też lubię piórka na paznokciach :) bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam 'fazę' na piórka (chociaż na pazurkach jeszcze nie wylądowały) i wszystko, co ma ten motyw mi się podoba, także jestem bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiaj! Ja już prawie nauczyłam się malować odręczne. :)

      Usuń
  3. Piórka są najlepsze! :) Cudne mani :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham motyw piórek! Są cudowne i pięknie wyglądają na szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym w życiu nie wpadła, żeby piórka w taki sposób ułożyć :) Przez szaraczka troszkę smutno, ale na pewno delikatnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat idealnie wpasowały mi się w kształt paznokcia. :)

      Usuń
  6. Lubię piórka na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pięknie się prezentują :)
    http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne pazurki ;) też uwielbiam motyw piórek

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie właśnie miały wyjść. :))

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl