Strawberry story

16:06

Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę pogodzić się z faktem, że nie ma już truskawek. Jak co roku. Z tej okazji rzuciłam sobie na paznokcie truskawkowe naklejki z Born Pretty Store.



Oczywiście, że najadłam się tych truskawek, jak zawsze. Trzeba więc się jakoś pocieszać...
Po raz kolejny powiem, że szkoda, iż nie były to naklejki wodne, ale mimo to wyszło całkiem fajnie. Tło zrobiłam metodą dry brush, użyte lakiery jak zawsze na interaktywnej fotce poniżej. :)




Jeśli macie ochotę na te naklejki, możecie je dostać TUTAJ. Do zakupów jak zawsze zachęcam rabatem. :)



Kto jeszcze tęskni za truskawkami, ręka w górę!


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Podnosze rękę w górę ! Truskawki są owocami nie do zastąpienia. Ale warto na nie czekać :) pazurki sa urocze, a truskawki na nich ,,jak żywe''

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem jedyną osobą, która nie lubi truskawek, ale pazurki ładnie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BPS ma też naklejki wodne w kształcie truskawek o tu http://www.bornprettystore.com/fruit-water-decals-mango-straberry-nail-stickers-p-21560.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Essence'a lakier bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi czerwiec :D super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknię tak naprawdę za każdym owocem, które poza sezonem kosztuje w sklepie mnóstwo pieniędzy za bardzo małą ilość, truskawki są chyba na czele niestety :(
    Pazurki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze były smaczne, to mogłabym płacić. Ale trafiam na gąbkę bez smaku na ogół. :(

      Usuń
  7. Prześliczne, tylko za mało zdjęć! Pooglądałabym więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, postaram się pamiętać, by wybierać więcej! :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl