Imprezowy french

19:41

Tak, te naklejki zdecydowanie można określić jako imprezowe. Na co dzień są zbyt krzykliwe, ale na sobotnią noc? Jak najbardziej!


Naklejki dość długo czekały na swoją kolej, ale niestety moje paznokcie postanowiły na razie nie rosnąć. Udało mi się je już wzmocnić, więc jest nadzieja! W każdym razie, nie osiągnęłam tak spektakularnego efektu, jakiego się spodziewałam, ale mimo to jest fajnie - bardzo energetycznie. :)



Byłam bardzo mile zaskoczona jakością naklejek. Są dużo miększe, niż przypuszczałam. Ładnie się dopasowały do płytki i nic nie odstawało. Trzymały się również naprawdę dobrze, bez wywijania i haczenia o cokolwiek. Na długich paznokciach będą wyglądać rewelacyjnie - jeszcze na pewno do nich wrócę!
Jeśli macie ochotę na taki klimat na paznokciach, naklejki dostaniecie TU. Uwaga - są wąskie i warto to wziąć pod uwagę - świetnie ozdobią długą końcówkę, lecz przy krótkim pazurku nie da się ich idealnie dopasować.



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Kolory mają super, ale ten kształt nieco dziwny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogonki można przyciąć,wtedy pewnie będą wyglądać inaczej. ;)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają na pazurkach :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są. Nawet na krótkich mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakby i góry paznokcia wyglądały;) imprezowy ruffian ) bo naklejone na końcówki tak nie bardzo pasują kształtem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku do ruffiana nie pasowały jeszcze bardziej. ;)

      Usuń
  5. No na końcówkach średnio mi się podobają :) ale fajne kolory :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem ciekawe, szkoda tylko, że nie są szersze, na moje szerokie pazurki na pewno by nie spasowały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to niestety ich wada, nie każdy może ich użyć. :(

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają, chociaż szkoda, że nie są szersze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorki rewelacyjne, faktycznie niezla blyskotka na impreze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl