Fuksjowe love

15:02

Fuksja to obok szarości i mięty jeden z moich ukochanych kolorów. Pięknie wygląda solo i bardzo dobrze mi się go nosi. A jeśli dodaję mu jakieś akcenty, staram się raczej zostać w tej tonacji, bo właśnie tak wygląda najlepiej.




Z pomocą przyszły mi niezawodne naklejki wodne z EDbeauty. Chyba właśnie dzięki tym wszystkim arkuszom EDbeauty nauczyłam się wreszcie dopasowywać je na całą płytkę. Więc teraz nic, tylko korzystać. ;)



Lubię tego rodzaju zdobienia. Są proste, ale efektowne. Poza tym fuksję uważam za bardzo kobiecy kolor. Choć ja zdecydowanie bardziej wolę go u siebie na paznokciach, niż ubraniach. :)




You Might Also Like

21 komentarze

  1. Fuksja to jedyny odcień różu, który u siebie toleruje :D Twoje paznokcie bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego, róż z odpowiednim dodatkiem będzie wyglądał bardzo fajnie. ;) Dziękuję. :)

      Usuń
  2. no bardzo ładnie! Chociaż przyznaję, że jestem zwolenniczką niebiesko-granatowych odcieni :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mój najnowszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie po nie sięgam chyba najrzadziej... :)

      Usuń
  3. świetne zestawienie kolorków <3 uwielbiam takie naklejki, są niezastąpione i można wyczarować cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor <3 Też lubię naklejki, bo jeszcze nie ogarnęłam ręcznego malowania wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kobiecy kolor idealny na jesień wg mnie :) Również uwielbiam takie kolory, a te zdobienia są naprawdę ładne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, będzie wyglądał ciekawie jesienią. :)

      Usuń
  6. Uwielbiam fuksję! I to zarówno na paznokciach jak i w ubraniach, dodatkach do wnętrz itd. Jest piękna, dodaje charakteru <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fuksja to naprawdę ładny kolor :) Też bardzo lubię naklejki wodne, są niezawodne i szybkie w aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl