GlySkinCare - tonik do twarzy Gly Mist

19:45

Tonik do twarzy to dla mnie must have. Już kiedyś pisałam, że nie mam jakichś wygórowanych wymagań - ma po prostu przemyć skórę przed nałożeniem kremu. Niby zadanie nieskomplikowane, ale trafiałam już na delikwentów, którzy powodowali podrażnienia, ściągnięcie skóry albo drażnił ich zapach. Tym razem mam całkiem fajny egzemplarz.


Tonik Gly Mist to drugi z trzech produktów GlySkinCare dostępnych w ofercie Diagnosis, z którym się polubiłam. Czy przywraca naturalne PH stwierdzić nie potrafię ;) Ale oczyszcza owszem, a także odświeża - niby nie ma substancji zapachowych, ale czuć delikatną, perfumowaną woń. Dla mnie przyjemną. Tonik zostawia skórę delikatnie nawilżoną i orzeźwioną.



Dodatkowy plus ode mnie za formę sprayu. Zdecydowanie wolę taki atomizer niż wylewanie na wacik. Raz, że jest to dużo wygodniejsze a dwa, że wylewając na wacik zużywam więcej produktu. Jeśli kiedyś będziecie się zastanawiać nad zakupem - polecam!



You Might Also Like

6 komentarze

  1. nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nowość, ale jak najbardziej trafiona. :)

      Usuń
  2. Mam z tej serii emulsję z kwasem glikolowym i muszę przyznać, że działa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę lubię, też testuję od nich produkty i mi bardzo pasują ;) Tego tonika nie miałam okazji jeszcze poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli inne Ci pasują, tonik też powinien spełnić oczekiwania. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl