Kwiatowo miętowo

19:53

Te naklejki czekały, aż odrosną mi paznokcie. Wzór jest zbyt piękny, żeby go przycinać, sami zobaczcie!




Przy okazji widać tu dobrze przewagę naklejek wodnych nad zwykłymi. Wodne są dużo cieńsze i elastycznie, więc ładnie przylegają do płytki. Przez to, że rozpuszczają się jak lakier można je idealnie dopasować do kształtu paznokcia - pędzelek zamoczony w zmywaczu zdecydowanie wygrywa z nożyczkami.



Te ślicznotki dostaniecie tutaj. Przypominam o kodzie rabatowym. :)






You Might Also Like

26 komentarze

  1. Są piękne! Nie przepadam za takimi odcieniami siwego ,ale tutaj wkomponowały się idealnie, a kwiaty to zupełnie moja bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszelkie szarości, szczególnie z taką miętką i delikatnymi wzorami. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne są te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha też tak mam - hoduje paznokcie pod konkretny wzór. Bardzo rzadko używam naklejek wodnych, ale wiem że potrafią mieć ogromne wzory -.-
    Twoje mają śliczny wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no te były naprawdę potężne, jeszcze raz dłuższe niż paznokieć. :P

      Usuń
  4. Piękny jest ten wzór! Naklejki wodne są super sprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ,jak ja lubię takie zdobienia! Piękne, delikatne i kobiece ♥ Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Sama bardzo lubię takie wzory. ♥

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl