Całopaznokciowe naklejki od EDbeauty

15:49

Przyznam szczerze, że dzięki EDbeauty coraz bardziej lubię naklejki całopaznokciowe. Te z kwiatowym motywem, które pokażę Wam w tym wpisie bardzo przypadły mi do gustu i nosiło mi się je wyjątkowo dobrze.


Naklejki dostałam na kartoniku każda osobno, o zaokrąglonych brzegach - możecie to podejrzeć w tym wpisie. Nie miałam problemu z dopasowaniem ich do płytki, spokojnie wystarczyły i na długość, i na szerokość. Wzór jest śliczny. uwielbiam takie filigranowe esy-floresy. Wyglądał świetnie w połączeniu z miętowym Models Own Apple Pie i odrobiną Holo Topu Colour Alike. Jestem nimi totalnie zauroczona!









You Might Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo ładny efekt, naklejki boskie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te naklejki i bardzo mi się podobają. Super je wykorzystałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w poście na temat paczki, ciekawa jestem Twojego pomysłu. :)

      Usuń
  4. na pierwszy rzut oka - stemple :D Świetna alternatywa jak ktoś chce szybko uzyskać śliczny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, właśnie za to lubię takie naklejki. :)

      Usuń
  5. Wyglądają przepięknie. Akurat dzis w Internecie natknęłam się na taki wzór i sądziłam że to ręcznie malowane wzorki a tu proszę jak sprytnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to stemple! Nawet chyba mam taki wzór (albo podobny) ;) Bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć taką płytkę, wzór jest naprawdę śliczny. :)

      Usuń
  7. Śliczny kształt paznokci, a kwiatuszki dodatkowo dodają szyku:) Obserwuję bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl