Poznajcie BeautifuLove!

16:33

W poście podsumowującym wrzesień wspomniałam, że nad czymś pracuję i niedługo będę mogła się pochwalić. Co prawda część z Was już wie, bo pokazałam się na Instagramie ale jak powiedziałam, tak robię - przedstawiam Wam BeautifuLove!


O co dokładnie chodzi? O ładne rzeczy. ;) A dokładniej pierścionki, które tworzę wspomagając się lakierami i ozdobami do paznokci. Głównym sprawcą zamieszania jest mój M., który motywował i namawiał, bym wreszcie zrobiła coś więcej, niż tylko kilka sztuk dla siebie. Dzięki jego wsparciu wreszcie się zdecydowałam i cóż, nie mogę powiedzieć, bym żałowała. :) Świetne uczucie, kiedy gdzieś w Polsce znajduje się kilka osób, którym spodobało się to, co stworzyłam i chcą, by te moje twory towarzyszyły im na co dzień. Dlaczego więc nie pozwolić, by ta grupa się powiększyła? :)

Jeśli mielibyście chęć dowiedzieć się czegoś więcej, podaję miejsca w sieci, gdzie możecie znaleźć BeautifuLove:







You Might Also Like

16 komentarze

  1. nie noszę pierścionków, ale ten z kokardką jest mega słodki <3 tak w ogóle to gratuluję wcielenia marzeń w życie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo no ja bym się skusila na jeden z nich lub taki robiony na zamowienie:-)są piękne i gratuluje realizacji marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno na zamówienie, jak następnym razem zamówię materiały. Nie wiem jeszcze kiedy to będzie, ale będę o Tobie pamiętać i dam znać. :)

      Usuń
  4. Wow. Ale cudeńka! Gratulacje odwagi i oby chętnych przybywało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam na insta, wyglądają cudownie :) Jak kiedyś będziesz je sprzedawała, to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, one już są w sprzedaży, wejdź w link do DaWandy. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl