Nowości z Born Pretty Store

19:01

Przyleciała moja wyczekiwana paczucha. :) Co wybrałam tym razem?


Organizer na płytki [link] - zebrało mi się już kilka płytek i latały po całym koszyku. Trzeba było więc ujarzmić towarzystwo.


Dwustronna sonda [link] - kolejne narzędzie, którego dotychczasowy brak odczułam dopiero, gdy go użyłam.


Płytka w nieco romantycznym klimacie [link] - zygzaki! <3


Płytka z koronkowo - kwiatowym wzorem [link] - już jakiś czas temu wpadła mi w oko, cieszę się, że wpadła mi w łapki.


Przypominam o kodzie rabatowym, którego możecie używać przy zakupach. :)



You Might Also Like

16 komentarze

  1. super płytki! i to etui, też sobie takie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizer jest bardzo praktyczny, cieszę się, że go wybrałam. :)

      Usuń
  2. Ostatnia płyteczka ma fajny wzór ;) Na organizer tez się muszę skusić, bo trochę pytek mi ostatnio przybyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się ostatnio skusiłam na organizer, wreszcie moje płyteczki będą miały domek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam etui na płytki, to super sprawa, już sobie nie wyobrażam funkcjonowania bez niego!

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc płytki znalazły swój domek :) fajnie wygląda te etui. Sonda na pewno się przyda. Ja swoją gdzieś posiałam. Przekopałam cały dom a jej nigdzie nie ma. Już obawiam się że przez przypadek wylądowała w koszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Ja tak kiedyś posiałam świetny pędzelek. :(

      Usuń
  6. Daj znać czy te zygzaki dobrze się odbijają, mam kilka płytek z tym motywem ale nie dają rady i słabo się odbija :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbijają się idealnie! Nie miałam żadnego problemu, na całym paznokciu bardzo wyraźnie.

      Usuń
  7. Mam sondę, ale jakoś jej nie używam, więc teraz leci do mnie cały ich zestaw w ramach współpracy :P Ciekawi mnie ostatnia płytka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl