Eveline miniMAX 064

21:40

Już kiedyś wspominałam że miniMAXy od Eveline to całkiem udana seria. Niedawno dostałam do testów kolejne dwa egzemplarze i dziś pokazuję Wam pierwszy z nich.



Kolor jest śliczny, delikatny błękit z jeszcze delikatniejszym shimmerem. Sprawia on, że wykończenie jest jakby nieco satynowe. Bardzo przypadł mi do gustu, ma wrażenie, że jest taki rozświetlony, dość nietypowy,



Lakier ma typowy dla serii krótki, szeroki pędzelek. Konsystencja jest raczej rzadsza, ale nie zalewa skórek. Rozprowadza się bardzo płynnie, powiedziałabym że kremowo. Z trwałością nie miałam żadnych problemów, cztery dni bez odprysków. Bardzo się polubiliśmy, na pewno będę po niego sięgać częściej. :)




You Might Also Like

29 komentarze

  1. podoba mi się wykończenie tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten odcień,Ja jestem zwolenniczką lakierów eveline bo są trwałe i mają ładne kolorki:)Z tej serii mam kilka kolorów i jestem z nich zadowolona.Np. czarny z brokatem t

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jeśli chodzi o lakiery to moja ulubiona marka drogeryjna. :)

      Usuń
  3. czarny z brokatem to na upartego po jednej warstwie już dobrze kryje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, taki delikatny i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolory na paznokciach zawsze kojarzą mi się z mroźna zimą, puchatą czapką i białym płaszczykiem:) Zupełnie nie wiem skąd takie skojarzenie ale tak już mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że coś w tym jest, spora część pasteli tak mi się kojarzy. :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ten kolorek w połączeniu z wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, dzięki wykończeniu kolor bardzo mocno zyskuje. :)

      Usuń
  7. też lubią tą serię! Mam blady róż i ma zaskakująco dobre krycie! Ten błękitek jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jeden różyk, choć tam z kryciem średnio już. :(

      Usuń
  8. Ty chyba naczyń nie zmywasz, że Ci się tak długo lakier na panokciach trzyma

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem udany kolorek :) Jak nie przepadam za niebieskościami, to ten ma w sobie coś, co zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w swojej kolekcji też mam kilka minimaxów Eveline ;) Może i buteleczka mini, ale jakość maxi ;) Byłam z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega kolor *.* wiesz co na nim widzę? Stemplowe płatki śniegu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest myśl! Mam nawet płytkę typowo zimą, śnieżynka też jest. Zrobimy to za parę tygodni. :)

      Usuń
  12. Piękny kolorek. Delikatny i przyjemny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl