Eveline - Kompleksowy krem CC rozświetlający 8w1

17:13

Ostatnio pokazywałam Wam korektor 8w1, dziś przedstawię jego kumpla - krem CC, również 8w1. Ta dwójka z odrobiną pudru na doczepkę towarzyszy mi w tych dniach, kiedy to nie chce się malować, ale jednak trzeba wyjść do ludzi i wypadałoby choć lekko poprawić wygląd buzi.


Co producent obiecuje w tym przypadku? Krem:

1.redukuje oznaki zmęczenia
2.wyrównuje koloryt cery
3.długotrwale i skutecznie matuje
4.zmniejsza widoczność porów
5.koryguje niedoskonałości
6.rozświetla i energizuje cerę
7.intensywnie nawilża i wygładza
8.SPF 15 chroni przed UVA/UVB


Należy przede wszystkim, to to nie to samo co podkład. Jeśli zależy Wam na dobrym kryciu czy porządnym zmatowieniu - to nie jest produkt dla Was. Jak wspomniałam na początku, krem sprawdzi się w przypadkach, kiedy chcemy tylko delikatnie ujednolicić wygląd skóry. Pokrywa delikatne zaczerwienienia, ale - przynajmniej w moim przypadku - nie poradził sobie z cieniami pod oczami, musiałam sięgnąć po korektor. Muszę też dodatkowo przypudrować strefę T, bo nie lubię świecić się nawet odrobinę.


Początkowo wystraszyłam się odcienia - wydawał mi się za ciemny i jakby pomarańczowy. Jednak po nałożeniu na twarz, produkt ładnie stopił się ze skórą, delikatnie ją rozświetlając, choć zupełnie się na to nie zanosiło. Odczułam też całkiem porządne nawilżenie, co dla mnie jest bardzo ważną kwestią. Krem utrzymał się na skórze przez cały dzień, nie ścierając się ani nie brudząc ubrań. Na luźniejsze dni jak najbardziej zdaje egzamin. :)


Znacie ten krem, używałyście może? A może macie jakieś swoje perełki? Podzielcie się koniecznie! :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. miałam kilka kremów BB, ale CC jeszcze nie próbowałam. używam dosyć lekkiego podkładu- True Match od Rimmel. :)
    mimo to, ten kusi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli nie dla mnie, moja twarz świeci się jak choinka w Boże Narodzenie już po godzinie od zrobienia makijażu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to też myślę, że nie byłabyś zadowolona. :(

      Usuń
  3. Niestety nie dla mnie, jestem bardzo wymagająca i dobre krycie dla mnie to podstawa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam - nawet dla mnie to nie jest kosmetyk na co dzień, a nie potrzebuję wcale wielkiego krycia.

      Usuń
  4. Nie miałam ale może bliżej wiosny się skuszę na coś takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam BB z Eveline i ciężko mi się z nim rozstać. Ale myślę, że CC też warto wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj i daj znać, jak wypada porównanie, strasznie jestem ciekawa! :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl