Sweather weather

08:51

Po uroczej Parce na chwilę wracam do swetrowego klimatu. To mani wykonałam bardzo szybko i naprawdę przypadło mi do gustu.



To takie nie do końca cieniowanie, bo kolory nie przechodzą płynnie. Użyłam innej gąbki niż zwykle, żeby wyszło bardziej porowato. I wyszło. :)




Jako bazy użyłam białego, frenchowego Bell, zaś dociapałam małego OPIka Nein! Nein! Nein! OK Fine! Wystarczyła jedna warstwa top coatu, by wszystko ładnie się wyrównało i błyszczało.




I co powiecie na taki półgradient? Podoba Wam się? :)


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Uwielbiam takie paznokcie! Ale nie potrafię sobie takich zrobić. :( Każda próba kończyła się zmywaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że moje wychodziły od początku? Co Ty, trzeba poćwiczyć. :)

      Usuń
  2. Przepiękny mani ! podoba mi się bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię gradient na paznokciach, ale rzadko go robię u siebie - zwyczajnie nie mam do tego cirpliości... :D Więc podziwiam każdy gradient który widzę! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robię strasznie rzadko - musimy się poprawić. ;)

      Usuń
  4. Podobają mi się i to bardzo :) nie wiem dlaczego nigdy w tego typu zdobieniu nie połączyłam czerni z bielą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na maska efektownie, ale ja nie umiem stworzyć płynnego przejścia między tak kontrastującymi kolorami. ;)

      Usuń
  5. co tu dużo pisać... Super to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już na insta, bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszło, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ten efekt podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że mi brakuje jakiegoś słowa! POROWATO. No i wyszło Ci bardziej porowato i bardziej zajebiście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienie wygląda świetnie! Gradient idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl