Eveline Colour Celebrities 635

10:28

Dziś druga z pomadek Eveline, które miałam okazję testować. Tym razem trochę bardziej zdecydowany kolor, niż ostatnio.


W serii Colour Celebrities producent postawił na trwały kolor oraz nawilżenie. W obu przypadkach stawiam plusy - czerwień z delikatnymi drobinkami ładnie kryje, a usta pozostają nawilżone. Kolor można łatwo intensyfikować - albo jedynie muśnięcie ust i podkreślenie naturalnego koloru, albo klasyczna czerwień z pięknym połyskiem.



W moim przypadku utrzymuje się na ustach dłużej, niż Aqua Platinum, również nie schodzi z nich tak szybko. Mimo mojego upodobania do nudziaków, ten kolor bardziej przypadł mi do gustu. Chyba za sprawą drobinek i połysku. :)



A Wam jak podoba się ten odcień? Skusiłybyście się? :)


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ładny kolor, bardzo lubię takie odcienie. ;3
    Chyba się pokuszę.. ^^

    Zapraszam do siebie ^^ http://manokine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i elegancka szminka, czerwień lubię i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda na wielkie okazje. ale mam kilka sztuk. :)

      Usuń
  3. Piękne opakowanie, sam kolorek równie kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kolorowych kosmetyków do ust wcale nie uzywam, bo wyglądam jak klaun, ale gdyby tylko bardziej mi pasowały na pewno bym się skusiła! Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty mówisz, nawet ja - wybitny bladzioch aż tak źle nie wyglądam! Próbowałaś może nudziaków?

      Usuń
  5. ładny kolor, ale czerwień u mnie raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po jakie kolory sięgasz? :)

      Usuń
    2. wolę zdecydowanie kolor nude i trochę stonowany delikatny róż ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl