Migawki ubiegłoroczne

20:06

Tym razem zamiast miesiąca - migawki minionego roku. Każdy miesiąc w trzech zdjęciach. Sprytnie wplotłam tu też kosmetycznych ulubieńców 2014. Kto ciekaw, zapraszam dalej!

STYCZEŃ



* Zapomniałam o tej wróżbie z ciasteczka, ale teraz kiedy na nią patrzę - faktycznie, zrobiłam kilka pierścionków i bransoletek. :)
* Poznałam przyjaciół mojego M. Okazali się świetnymi ludźmi, z którymi spędziłam masę czasu. Włącznie z Sylwestrem.
* Rok temu złamałam paznokieć prawego kciuka. I do tej pory jest ciągle prawie na zero! To możliwe, AŻ TAK naruszyć coś, żeby przez rok łamał się, jak tylko ledwo podrośnie??

LUTY


* Najlepsza książka, jaką przeczytałam w ubiegłym roku, nie mogłam się oderwać.
* Wizyta mojego młodszego brata w czasie jego ferii. I Munchkin, który mimo wielu prób jakoś nadal mi nie podchodzi.
* Włosowy kryzys, to była najgorsza długość podczas zapuszczania. Więc żeby nie oszaleć, chwyciłam nożyczki i obcięłam grzywkę. :>

MARZEC


* TT i paletka - dwa z moich kosmetycznych hitów roku!
* Uległam szałowi, jaki ogarnął blogosferę. I nie żałuję. :)
* Pyrkon, czyli pozycja obowiązkowa dla dziewczyny gracza.

KWIECIEŃ


* Minerały - kolejny kosmetyczny hit i miłość od pierwszego użycia.
* Świątecznie u rodziców.
* Późne śniadanie z dziewczynami po targach Look&Beauty Vision - idealny babski dzień!

MAJ


* Wielkie love. Sprezentowałam też mamie, używa do dziś, a to się rzadko zdarza.
* Moja pierwsza bubble tea - jak dla mnie fantastyczne orzeźwienie latem!
* Lubię, kiedy M. namawia mnie do wspólnego grania. :)

CZERWIEC


* Kot zawsze największą radością wizyty u rodziców.
* Truskawki, kilogramy truskawek!
* Mini-urlop w ukochanej Jesionce.

LIPIEC


* Za gorąco wszystkim, szczury się plackują.
* Pierwsza posiadówa po przeprowadzce, wreszcie miejsce dla wszystkich u nas.
* Po ponad roku zeszłam z tuneli.

SIERPIEŃ


* Urodziny, pracowa ekipa jak zawsze niezawodna.
* Spontaniczny wypad na zlot żaglowców w Gdyni.
* Pracowa impreza integracyjna z agentami w pięknej scenerii.

WRZESIEŃ


* Ostatnie wypady na działkę w tym roku.
* Kocham rynek w Poznaniu nocą.
* I moje ósme piętro też kocham!

PAŹDZIERNIK


* Taką ładną jesień lubię najbardziej.
* Melka, którą zabrała mi choroba serduszka. Strasznie za nią tęsknię, była moją pupilką...
* A takie ładne sobie sama robię!

LISTOPAD


* Rogale świętomarcińskie by mama M. - omnomnom!
* Prawdopodobnie najmniejszy szczur, jakiego widzieliście. ;) Czterotygodniowa Afera dołączyła do stada.
* Niespodziankowe baby shower dla Mamy narodzonego już Przystojniaka. Tę sałatkę z oscypkiem wspominam do dziś!

GRUDZIEŃ


* Za to uwielbiam swoja pracę - jak system padnie, to nie będziemy się nudzić!
* W tym roku w grudniu wydarzenie ważniejsze niż święta - piękny dzień dziadków.
* A ostatnie dni roku - bardzo przyjemne, spędzone na ładowaniu baterii przed nowym.


Na ten, świeżo rozpoczęty rok mam już parę planów. Trzymajcie kciuki! ;)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. super podsumowanie :D
    Zbieram się do przeczytania tej najlepszej ksiażki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę - akcja się kręci przez cały czas, mocno walczyłam ze sobą, żeby z ciekawości nie zaglądać parę stron dalej. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie zrobiłaś to podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :) I zapraszam w takim razie na comiesięczne migawki!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl