Muzyczna niedziela - The Neighbourhood

19:11

Czy Wy też jak ja nie potraficie żyć bez muzyki? Nie potraficie zmierzyć się z komunikacją miejską bez słuchawek na uszach/z korkami na drodze bez rozkręconego radia? Jeśli tak, zapraszam Was tu co niedzielę, będę podrzucać Wam jeden utwór, który się do tego właśnie nada. :)

Dziś bardzo udany cover dwóch piosenek, które lubię w oryginale. Wersja live, bo może też lubicie sobie dodatkowo popatrzeć. ;) Szalenie lubię chłopaków z The Neighbourhood za to, jak świetnie wypadają zarówno studyjnie, jak i live. Lubię wszystkie trzy wokale, choć nie oszukujmy się - Jesse, główny wokalista podbił moje serce nie tylko głosem, ale i wyglądem... Zatem - słuchajcie i oglądajcie na zdrowie!



Miłego tygodnia!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. świetny cover :) dla mnie lepszy niż oryginał :) zreszta ja zwijam się na dzwięk tej gitarki w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle uwielbiam te ich live'y, chłopaki są prześwietni! Polecam naprawdę :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl