Mix z serduchem

19:03

Dziś kolejny mix! Ostrzegałam, że będą się pojawiać. ;) Naprawdę maluję w ten sposób pazury coraz częściej, świetnie mi się tak nosi. Tym razem moje ulubione połączenie kolorystyczne.


Strasznie lubię trio biel - czerń - błękit/mięta. Serducho podpatrzone na ukochanym Pintereście, mojej kopalni inspiracji! Wyszło odrobinę koślawo, ale moje odręczne malowanie zawsze zostawiało wiele do życzenia. ;)



Nie mogło zabraknąć ukochanego Black Saint od CA. Od momentu zakupu jest w mojej lakierowej Top 5, w pełnym słońcu nie ma sobie równych.




I jak Wam się podoba? :)

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Śliczne połączenie kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ten czarny mi się podoba, ale manicure również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś miała możliwość go kupić nawet się nie zastanawiaj, nie dość, że bosko wygląda to jeszcze kryje po jednej warstwie!

      Usuń
    2. oo to fantastycznie ;) a dałabyś mi namiary na jego?

      Usuń
    3. Ten dokładnie tutaj http://colorowo.pl/index.php?route=product/product&path=95&product_id=183 ale sama zobaczysz, że jest dużo więcej godnych uwagi. :)

      Usuń
  3. Pięknie, jak zwykle! I nawet te "koślawe" serducho ma swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest fakt, koślawce mnie zawsze jakoś rozczulają. :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba łącznie rożnych kolorów i rożnych wykończeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te lakiery, a czarny rzeczywiście jest cudowny ! Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyszło, połączenie kolorów jest genialne, aż sama zachciałam tak pomalować moje paznokcie!
    Co do nierównych serduszek - jest na to rada.
    a. taśme klejącą złóż na pół i wytnij pół serduszka, potem poprzyklejaj kilka razy taśmę na rękę, zeby zebrać nadmiar kleju (lubi się przyklejać do lakieru i trudno go usunąć). Naklej na paznokieć, zamaluj dziurę w kształcie serca i odklej delikatnie, póki lakier jest jeszcze mokry ;)
    b. namaluj serduszka na koszulce od dokumentów, najlepiej 2 warstwy - jeśli będzie odpowiednio grube, bez problemu da się je odkleić od koszulki. Metoda ma 1 wadę - naklejki muszą porządnie wyschnąć (najlepiej robić je na dzień przed) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam oba sposoby, ale wolę skupić się na nabieraniu wprawy w malowaniu odręcznym. :)

      Usuń
  7. Ahhhh jak pięknie :) Czarny jest szałowy, od razu wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chyba nie było nikogo, kogo by nie zachwycił. :)

      Usuń
  8. Wcale nie wyszło koślawe ! :) Również uwielbiam takie połączenie kolorów. Jest subtelnie, ale nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło wyszło, ale tak właściwie to nic strasznego. ;)

      Usuń
  9. Połączenie kolorów rzeczywiście fantastyczne! A mixy uwielbiam, więc KEEP THEM COMING ; )

    A czy to mini OPI to Alpine Snow? Nie cierpię mini OPI pędzelków.... Brrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj, będą. :> Dokładnie ten. Mi te pędzelki nie sprawiają problemów, bo mam chude trupie rączki i wąskie paznokcie. ;)

      Usuń
    2. Na Bloglovin cię mam, wiec zaglądać będę : )

      Ah, zazdroszczę. Ja OPI omijam od czasu mini Alpine Snow SZEROKIM łukiem ; ) Za to Essie minis potrafili zrobić z dobrym pędzelkiem.

      Usuń
    3. A mi z kolei Essie średnio pasują... W ogóle wolę szerokie pędzelki, łatwiej mi się nimi manewruje. :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Pomysł co prawda nie do końca mój, ale dziękuję. :)

      Usuń
  11. Czarny lakier jest cudny! Nie mogę się napatrzeć na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda bardzo ładnie :) Mam ten czarny, ale chyba jeszcze go nie miałam na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl