Mix z niebieskościami

19:06

Ostatnio naprawdę polubiłam mixy. Noszenie jednego koloru na ogół zwyczajnie mnie nudzi, zaś moje umiejętności nie pozwalają (jeszcze!) na zmalowanie jakiegoś cudu. Dlatego to właśnie wyjście zadowala mnie najbardziej, i zapewne będzie się tu częściej pojawiać. Dziś pokażę wariant w kolorze blue.


Niebieskości przełamałam nutą szarości, ulubionej od Barielle U-Concrete-Me. Granat to Golden Rose Rich Color z numerkiem 49, zaś roziskrzona piękność - L’Oréal Color Riche - Rocknroll Denim.




Na dwóch paznokciach położyłam topper Essence, którego nazwy niestety nie mogę teraz przytoczyć. Przez dłuższy czas leżał zapomniany w kącie, w efekcie czego po tym malowaniu poleciał do kosza - ku mojej wielkiej rozpaczy zgluciał tak, że nie dało się już nic z nim zrobić. :(




Niestety, nie ponosiłam tego mani zbyt długo - na zdjęciach widać, że końcówki paznokci pokrytych L’Oréalem błyskawicznie się starły. Szkoda, bo to właśnie on był perełką. Nie pamiętam, czy poprzednim razem też miało to miejsce, czy to po prostu jakiś mój błąd. Oby, bo nie chciałabym odstawić tej buteleczki do kąta! 


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piękne kolory! A Golden Rose Magnetic testowałaś? Bardzo fajnie wyglądają ale nie wiem, jak z trwałością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama pokazywała mi, jak ostatnio byłam, mówiła że jest zadowolona. :)

      Usuń
  2. o jaaa, ale cudny ten loreal! bardzo fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda super ;) Najbardziej podoba mi się ten z Lorala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero w pełnym słońcu pokazuje swój charakterek, kiedyś jeszcze go tak pokażę. ;)

      Usuń
  4. Cudny efekt stworzyłaś. Nawet ten zgluciały lakier prezentuje się świetnie :) Chyba jesteś czarodziejką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! Ale do czarodziejki mi daleko, mam nadzieję, że jeszcze. Cały sekret tkwi w nerwicy natręctw, która nie pozwoli mi skończyć, dopóki nie będzie tak, jak chcę. ;)

      Usuń
  5. lubię mixy, fajnie go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :)

FlyB - Moda i Uroda
zBLOGowani.pl